|
Door: | warmlopen/uitvallen |
micha (mkooy bij zeelandnet punt nl) | datum: 2010-10-03 17:39:45nr: 34287 is het dan geen vapour lock........en hoe kan ik dit voorkomen |
. | datum: 2010-10-03 19:19:15nr: 34289 Natuurlijk is het iets simpels, Micha. Al dat gezeur over je kleppen. Wat heb je aan de motor gedaan vlak voor hij begon met vervelend doen? Kijk gewoon eerst eens of je tankdopgaatje open is. Is dat OK, dan ga je rijden en zodra je merkt dat de motor gaat sputteren, dan stop je en voelt aan de carburateurs. Als die erg warm zijn, pijn doen bij aanraken, dan is de oplossing dat je een dikkere pakking tussen kop en carburateurs zet. Dan is het verdampen van benzine (vapour lock) uitgesloten. Maar ga geen motor opensleutelen voor je de simpele dingen hebt gecontroleerd. |
micha (mkooy bij zeelandnet punt nl) | datum: 2010-10-03 19:56:40nr: 34290 het is een vacuum benzinekraan en het gaatje is open van de tank,als ik stil ga staan of als de motor erg warm wordt valt hij uit,dan kan ik starten wat ik wil maar hij slaat niet aan.na een tijdje start hij weer maar wel met moeite,als hij weer loopt is het weer zuiver. |
motorjoop (motorjoop bij wanadoo punt nl) | datum: 2010-10-04 08:51:10nr: 34295 Pulsgever defect |
|
Motorfietsweb, Zwolseweg 139, 7412 AD, Deventer, tel: 0570 - 64 39 63
info@motorfietsweb.nl, www.motorfietsweb.nl